آلو بخارا کیلویی حس بویایی کودکان را تقویت می کند

میوه همیشه طرفداران خود را دارد و افراد معمولا به خوردن آن تمایل زیادی نشان می‌دهند.

در این میان نیز عده‌ای میوه را در اشکال مختلف مانند آبمیوه و آلو بخارا کیلویی خشک شده استفاده می‌کنند.

بهتر است برای حفظ سلامتی قلب استخوان‌ها و بهبود شناختی خود مصرف آلو را به‌صورت آلو خشک یا تازه به برنامه غذایی خود اضافه کنید؛ اما توجه داشته باشید که روزانه بیشتر از ۵ یا ۶ عدد آلو مصرف نکنید، چون در هر صورت قند خون شما را بالا می‌برد.

چنانچه می‌خواهید بدانید آلو بخارا چه طبعی دارد؛ باید بگوییم در طب سنتی آلو طبع سردی دارد، بنابراین برای کسانی که دارای طبیعت گرم و خشک هستند، بسیار مفید است؛ اما چنانچه شما دارای طبع سردی هستید و مایل به استفاده از آلو هستید، می‌توانید آن را به همراه عسل مصرف کنید.

همانطور که گفته شد، آلو برای بدن خواص و فواید زیادی دارد. با این‌حال شاید بسیاری از رژیم‌های لاغری به خواصی که انواع میوه‌ها برای بدن دارند توجه نکرده و به دلیل وجود قند در آن‌ها، مصرف این میوه‌ها را محدود کنند.

آلو

با محدود کردن مصرف میوه‌هایی همچون انواع آلو، نمی‌توانید از خواص آلو استفاده نمایید و شاید کمتر مواد غذایی دیگری را بتوان با خواص آلو پیدا نمود که بتواند جایگزین آن شود.

از آنجایی که خواص آلو برای بدن بسیار زیاد است، نمی‌توان این میوه یا میوه‌هایی همچون آلو را از رژیم غذایی حذف نمود و حتی چنانچه تحت رژیم لاغری هستید، حتما باید از انواع میوه‌ها و سبزیجات و مواد غذایی دیگر استفاده نمایید.

چنانچه رژیم غذایی شما مصرف این مواد غذایی را منع می‌کند؛ این مسئله در دراز مدت به شما آسیب می‌زند و سلامت شما را به خطر می‌اندازد. مصرف مکمل‌ها نیز نمی‌توانند جایگزین کافی و بی‌خطری برای میوه‌ها و سبزیجات باشند.

به همین دلیل است که رژیم‌های بهاره غفاری طرفداران زیادی دارند؛ زیرا بدون محدودیت‌های شدید و حذف مواد غذایی و همچنین بدون دستورالعمل‌های سخت، تنها با کنترل کالری دریافتی، یک رژیم لاغری اصولی به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید هم به تناسب اندام و وزن ایده‌آل برسید و هم سلامتی خود را ارتقا دهید.

همچنین شما می‌توانید برای تغییر سبک زندگی خود، از گزینه دریافت ورزش مناسب نیز استفاده کنید.