گان جراحی لمینت شده از موزه لوور ربوده شد

جالب است بدانید گان جراحی لمینت شده یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امروزه به طور گسترده در زندگی روزمره ما و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز مراقبت های بهداشتی مانند بیمارستان ها، مراکز جراحی، مطب های پزشک، مطب های دندانپزشکی و کلینیک ها در سراسر جهان به طور مداوم در تلاش برای به حداقل رساندن و جلوگیری از انتشار میکروب ها، باکتری ها و عفونت ها هستند.

به طرز متناقضی، آنها خانه میکروب ها هستند.از آنجا که مردم همیشه در مورد بیماری، جراحی یا روشی هستند که در آن خون، مایعات بدن و قطرات هوا ناشی از عطسه، سرفه و غیره وارد عمل می‌شوند.

اقدامات کنترل عفونت متعددی در این مکان ها وجود دارد، جایی که میزان آلودگی و آلودگی بالاترین است.در مراکز بهداشتی که میکروارگانیسم‌ها در همه جا حضور دارند، روپوش‌های یکبار مصرف مانعی بین پوست و میکروارگانیسم‌ها و پاتوژن‌ها ایجاد می‌کنند و به کادر پزشکی از بیمار محافظت کافی می‌دهند.

آنها نه تنها محافظت می کنند ، بلکه از آلودگی متقابل و عفونت مجدد نیز جلوگیری می کنند.

روپوش های یکبار مصرف گسترش عفونت را کاهش داده و خطر ابتلا به عفونت های بیمارستانی را در طول بستری در بیمارستان کاهش می دهد.علاوه بر این، آنها سهم مهمی در اقدامات موثر کنترل عفونت مرکز مراقبت های بهداشتی دارند .

گان

در اینجا مروری کوتاه بر تاریخچه لباس های یکبار مصرف می باشد.مانند یک بیماری همه گیر امروز، یک بیماری همه گیر آنها را مفید کرد زیرا اولین بار در سال 1918 زمانی که آنفولانزای اسپانیایی شیوع پیدا کرد، ظاهر شدند ، اما لباس های یکبار مصرف در آن زمان وجود نداشتند.

قبل از سال 1800، جراحان لباس‌های مشکی آغشته به چرک و خون خشک شده از جراحی‌های قبلی می‌پوشیدند.

سپس حتی بیشتر دراماتیک شد: آنها پیش بند قصابی می پوشیدند !به اندازه کافی عجیب، نشانه موفقیت و افتخار بود، یا چرک سیاهی را لکه دار کرد یا مقدار خون قرمز روی پیش بند.

خوشبختانه، در دهه 1940 زمانی که مردم متوجه شدند که چقدر ناامن و زشت است و چقدر دانش در مورد ویروس ها و عفونت زخم بهبود یافته است، متوقف شد.

در اصل، جراحان و سایر کارکنان جراحی از آنها برای عقیم کردن یا ” عمل کردن ” خود قبل از عمل استفاده می کردند.به همین دلیل است که آنها را “لباس جراحی” می نامند.

در همین حال، روپوش‌های قابل استفاده مجدد و یکبار مصرف راه درازی را پیموده‌اند و باعث محافظت و استریل و بهبود ایمنی در بیمارستان‌ها می‌شوند .همانطور که مواد یکبار مصرف بهتر، بهداشتی تر و بیشتر در دسترس قرار گرفت، لباس های یکبار مصرف وارد دنیای ما شد و ضروری شد .