سرساکشن جراحی فلزی خطر سقط جنین را از بین می برد

حذف مایعات با دستیابی به یک اثر خلاء انجام می شود. مایعات بیولوژیکی حذف شده از طریق سرساکشن جراحی فلزی ویژه وارد یک مخزن حجمی می شوند.

آسپیراتورهای مدرن معمولا همیشه دارای یک سیستم حفاظت از پر شدن بیش از حد مخزن هستند. دستگاه نشان می دهد که باید تمیز یا تعویض شود.

ساکشن طبی به شما امکان می دهد چرک، لخته های خون و خون، استفراغ، ترشحات مخاطی، بقایای بافت های آسیب دیده، خلط، بزاق، ترشحات و همچنین گازهایی که می توانند روند کار را مختل کنند و در حین عمل با متخصص تداخل داشته باشند و غیره را حذف کنید.

همچنین در ختم مصنوعی بارداری از آسپیراتور جراحی استفاده می شود.هدف اصلی آسپیراتور جراحی حذف مایعات بیولوژیکی است.

نیاز به این دستکاری ممکن است در حین جراحی یا در طی اقدامات تشخیصی، پیشگیرانه و درمانی در بیمارستان یا خارج از آن ایجاد شود.

نقش آسپیراتور جراحی در اتاق عمل و مراقبت های ویژه را نمی توان نادیده گرفت، زیرا به لطف چنین دستگاهی می توان کارایی بالینی دستکاری های انجام شده را افزایش داد تا از راحتی و ایمنی در حین عمل اطمینان حاصل شود.

ساکشن

آسپیراتورهای جراحی نه تنها در حین عمل، بلکه هنگام مراقبت از بیماران بیمار در طول دوره توانبخشی نیز استفاده می شوند. آنها در جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، بیهوشی، آندوسکوپی و ریه و سایر زمینه های پزشکی ضروری هستند.

ساکشن های طبی را می توان با مجموعه های مختلفی از کانول های فلزی مکنده، فنجان ها، دسته های کششی، بسته به کاربرد، تکمیل کرد.

ساکشن جراحی برای چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید نحوه عملکرد این ابزار را درک کنید.

در واقع، این دستگاه بسیار شبیه به یک جاروبرقی عمل می کند: موتوری که با آن مجهز شده است، فشار منفی در داخل ظرفی ایجاد می کند که یک لوله لاستیکی به آن متصل است.

یک کانول استریل در انتهای آن اعمال می شود که استفاده می شود و متعاقباً با هر بار استفاده تعویض می شود. کانولا بسته به اندازه مجاری تنفسی بیمار می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

ساکشن جراحی ابزار ضروری برای انجام عمل هستند، حتی در مواقع اضطراری، فقط به نیاز به آزادسازی مجاری تنفسی در صورت خونریزی خون، بلکه به خلط یا آب مروارید و به طور کلی در تمام شرایطی که نیاز به مداخله پزشکی به موقع و فوری دارند فکر کنید.