مایع ظرفشویی نفیس شما را از داشتن سفید کننده ظروف بی نیاز می کند

تمیز کردن پنجره های خانه شما عملیاتی است که برای جلوگیری از باقی ماندن هاله ها یا لکه ها به تلاش زیادی نیاز دارد.

آیا می دانستید که مایع ظرفشویی نفیس در تمیز کردن شیشه و قاب پنجره بسیار موثر است شما می توانید اینگونه ادامه دهید.

در یک بطری اسپری قدیمی، چند قطره صابون ظرفشویی را با آب داغ مخلوط کنید. تکان دهید و روی شیشه یا قاب های پی وی سی که قرار است تمیز شود اسپری کنید. در این مرحله با یک پارچه نرم پاک کنید و لکه های خاک را پاک کنید.

برای تمیز کردن موثر، پنجره ها را با آب تمیز بشویید و سپس با یک پارچه نرم خشک کنید. عینک ها درخشندگی بی سابقه ای خواهند داشت و از هر گونه هاله دوری خواهید کرد.

هر کسی که مجبور است برای مشکلات بینایی یا برای محافظت از خود در برابر نور خورشید از عینک استفاده کند، می داند که داشتن لنز تمیز چقدر دشوار است. در واقع، اغلب آنها به راحتی لکه می شوند و مه می گیرند و از دیدن خوب ما جلوگیری می کنند.

مایع

اگر لیوان های تمیز و درخشان می خواهید ، می توانید از چند قطره صابون ظرفشویی در آب گرم استفاده کنید. بگذارید چند دقیقه خیس بخورد و سپس زیر آب جاری بشویید. این تمیز کردن نه تنها برای لنز، بلکه برای شقیقه عینک نیز ایده آل خواهد بود.

در پایان عملیات تمیز کردن، با یک پارچه نرم به خوبی خشک کنید. عینک کاملا تمیزی خواهید داشت.

حمام قسمتی از خانه است که بهداشت و نظافت در آن مهم است. اغلب ما از بسیاری از محصولات مختلف حتی با نتایج ضعیف استفاده می کنیم. اگر می خواهید حمام را از حمام شروع کنید و به وسایل حمام برسید، کاملا تمیز کنید، شوینده ظرفشویی یک متحد عالی است.

مایع ظرفشویی مخصوصاً برای تمیز کردن کف خانه شما مناسب است. قبلا گفتیم که قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی بالایی دارد. به همین دلیل روی بقایای کثیفی های سرسخت و لکه هایی که به سختی پاک می شوند نیز موثر است.

اگر می خواهید زمینتان تمیز و براق باشد، چند قطره مواد شوینده و نصف فنجان سرکه سفید را به یک سطل آب گرم اضافه کنید و به تمیز کردن زمین ادامه دهید. نتیجه واقعا شگفت انگیز خواهد بود.