نقل کیلویی به هیچ عنوان دیابت نمی آورد

مهم است که بدانید که نقل کیلویی محصولی است که به شدت به بازار عرضه می شود و برای بچه ها نیز تبلیغ می شود.

شرکت ها می دانند که بچه ها بازار هدف اصلی برای نقل و نبات هستند. 

و پول زیادی خرج می کنند تا مطمئن شوند که بچه ها محصولاتشان را دوست دارند. 

آنها از رنگ های روشن و شخصیت های سرگرم کننده استفاده می کنند تا محصولات خود را برای کودکان جذاب تر کنند.

علاوه بر این، آنها اغلب از تکنیک های بازاریابی استفاده می کنند که برای ایجاد حس فوریت طراحی شده اند.

به عنوان مثال، آنها ممکن است از عباراتی مانند “فقط زمان محدود” یا “تا زمانی که ذخایر تمام می شود” استفاده کنند تا بچه ها را بیشتر به محصولاتشان بخواهند.

و کار می کند! بچه ها در سراسر جهان آب نبات را دوست دارند.

جای تعجب نیست که بچه ها آب نبات را خیلی دوست دارند. به شدت برایشان بازاریابی و تبلیغ می شود و انرژی زیادی از آن می گیرند.

نقل

علاوه بر این، مادران آنها ممکن است در دوران بارداری هوس خوردن شیرینی داشته باشند و ژنتیک نیز می تواند در این امر نقش داشته باشد.

بچه ها به هر چیزی که ممنوع است کشیده می شوند و آب نبات یک وسوسه عالی است. به همه این دلایل، تعجبی ندارد که بچه ها آب نبات را دوست دارند!

کودکان آسیب پذیرترین گروه در مقابل مصرف بی رویه شیرینی جات هستند.

 تا همین اواخر، شیرینی، چیپس و نوشیدنی های شیرین در هر مغازه مدرسه موجود بود. 

کودکان می توانند آنها را در نوک انگشتان خود، در یک فروشگاه محلی یا سوپرمارکت خریداری کنند. 

شیرینی ها چه عواقبی برای سلامتی کودکان دارند؟ اول از همه، پوسیدگی.

معمولاً اعتقاد بر این است که شکر باعث ایجاد حفره می شود، اما از نظر فنی، این باکتری ها هستند که حفره ها را ایجاد می کنند، نه خود قند.

باکتری های موجود در دهان عاشق شکر هستند. وقتی شکر یا سایر کربوهیدرات ها خورده می شود، باکتری ها اسید تولید می کنند.

 این اسید باعث مشکلات دهانی مانند پوسیدگی دندان می شود.