چسب موکت کوچک سوسک را از خانه دور می کند

روی تمام سطوح کف از جمله فرش، چوب، وینیل، کاشی و مرمر چسب موکت کوچک کار می کند. فرش را متوقف کنید. فرش گیر نه تنها می تواند از لیز خوردن فرش جلوگیری کند، بلکه گوشه فرش فر را نیز صاف می کند.

از یک محیط امن اطمینان حاصل کنید، اتاق نشیمن، آشپزخانه و سایر مکان های خود را تمیزتر کنید قابل شستشو و تجدید. فقط آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید یا آن را در آب جاری بشویید (سمت کف قابل شستشو) و اجازه دهید در هوا خشک شود.

محصولی عالی و قابل تجدید، می توان آن را برای چند سال بدون از دست دادن چسبندگی استفاده کرد. قابل استفاده مجدد , بدون هیچ ردی از برچسب های خود جدا می شوند و روی زمین قرار می گیرند و با آب قابل شستشو هستند .

از آنها برای فرش حمام خود استفاده کنید تا از اتاق شما بیرون نرود، در اتاق نشیمن، آشپزخانه شما  قابل انطباق با انواع کف (کاشی، پارکت، مشمع کف اتاق …)، آنها شما را ناامید نخواهند کرد!

چسب

نوارهای پارکت گیره راه حلی مناسب و نصب آسان برای پوشش فرش شما هستند. علاوه بر این، فرش به عنوان یک بستر عمل می کند و می توانید پارکت گیره خود را مستقیماً روی آن قرار دهید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که موکت دارای خواص عایق یکسانی به عنوان زیرانداز واقعی نیست و جلوی همه صداها را نمی گیرد (اگر در یک آپارتمان یا خانه چند طبقه زندگی می کنید مهم است).

قبل از چیدن تخته های خود، به یاد داشته باشید که فرش های خود را با استفاده از جاروبرقی بخار تمیز کنید تا تمام آلودگی ها پاک شود.

چسب MS-Polymer برای چسباندن تشک ها و کاشی های لاستیکی ما به تقریباً هر سطحی. این چسب آب بندی در بخش های دریایی، خودروسازی، کانتینری، تهویه و ساخت و ساز نیز استفاده می شود.

این ماستیک نه تنها به لاستیک، بلکه به آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، سنگ طبیعی و بتن نیز به خوبی می‌چسبد. چسب همچنین به طور دائم الاستیک باقی می ماند و حاوی مواد سمی نیست

. با یک لوله چسب MS-polymer تقریباً 2 متر مربع سطح را می توان چسباند. چسب بعد از 24 ساعت خشک می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم از جابجایی قطعات چسبانده شده اطمینان حاصل کنید و ابتدا از خشک نشدن کامل چسب اطمینان حاصل کنید.

یک هفته پس از مونتاژ، چسب در اوج خود خواهد بود.