کشمش فله ساعت خوابتان را تنظیم می کند

باید در همان ابتدا مشخص کنیم که کشمش فله حاوی گلوکز است. بنابراین، زمانی که آنها را به طور منظم اما در حد اعتدال مصرف کنید، بهترین فایده را از آنها می‌برید.

به عنوان مثال، اگر روزانه یک مشت (حدود 25 گرم) کشمش بخورید، از محتوای بالای پتاسیم آن که به کاهش فشار خون کمک می کند، بهره مند خواهید شد .به همین ترتیب، فیبر موجود در کشمش به حمایت از بیوشیمی عروق خونی کمک می کند و در عین حال سفتی رگ های خونی را کاهش می دهد.

اگر میوه‌های خشکی مانند کشمش را به صبحانه خود اضافه کنید، می‌دانید که از همان صبح برای سلامت قلب و رگ‌های خونی خود تلاش می‌کنید.

کشمش حاوی مقدار زیادی آهن است که به درمان کم خونی کمک می کند.

آنها همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین B هستند که برای تشکیل خون جدید بسیار مهم هستند. مقدار فراوان مس موجود در کشمش نیز به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز خون کمک می کند .

کشمش

از سوی دیگر، نباید فراموش کنیم که یک صبحانه خوب باید پر انرژی باشد. کشمش بسیار غنی از کربوهیدرات است که برای جلوگیری از حملات خستگی در صبح ایده آل است.

یک راه جالب برای استفاده کامل از فواید کشمش برای سلامتی این است که آن را یک شبه خیس کنید و آب خیسانده آن را بنوشید. این یک راه عالی برای بهبود عملکرد کبد و کلیه است.

وقتی کشمش می خورید، اتفاق شگفت انگیزی می افتد: به دلیل فیبر نامحلول موجود در آن متورم می شود. این فرآیند طبیعی حرکات روده را تقویت می کند ، روده ها را تمیز می کند و توده مدفوع را به جلو می برد تا بدن بتواند آن را به درستی دفع کند.

هنگامی که از اسهال رنج می برید، این فیبر نامحلول آب را جذب می کند و به تدریج مشکل را درمان می کند، در حالی که شما را به خوبی تغذیه می کند و از ضعف ناشی از اسهال جلوگیری می کند.

کشمش نیز مانند انجیر خشک سرشار از کلسیم است. اگر یک مشت کشمش به ماست اضافه کنید، کلسیم مورد نیاز استخوان‌هایتان را تامین می‌کنید.

این میوه خشک نیز یکی از بهترین منابع بور است. بور یک ریز مغذی است که باید بخشی از هر رژیم غذایی باشد. این ماده ای حیاتی برای تشکیل و نگهداری استخوان ها است و جذب کلسیم را به شدت افزایش می دهد.

از طرف دیگر و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، کشمش حاوی مقدار زیادی پتاسیم نیز می باشد. این ماده مغذی مهم دیگری است که به مبارزه با پوکی استخوان و تخریب مفاصل مرتبط با افزایش سن کمک می کند.